چرا هر شب تورو دارم؟!
تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, | 11:14 | نویسنده : MILAD

 


چرا هر شب تورو دارم؟

چرا هر شب تورو دارم؟
بدون اینکه حتی یک نفس از من جدا باشی
چرا تو جاده گم می شم؟
بدون اینکه حتی یک نفس پیدا شی
چرا از بی تو می ترسم
همش دستات و می گیرم
تو ماه و بردی از شب هام
من از بی ماه، می میرم



واسه چی...
تو هنوز توی عمق ترانه ها می

واسه چی...
واسه چی...
توی هر نفسم تو هنوز باهامی
واسه چی...
مگه نه اینکه دستام و ول کردی
نذاشتی با تو دنیام و بسازم...
تو را هر شب به این جاده ی تاریک و نمناک
واسه چی... می بازم؟

چرا این جاده می پیچه؟
همه اش سمت یه بی راهه
چرا من از تو جا موندم؟
چرا دنیا پر از راهه؟
چرا دستامو ول کردی؟
چرا خواستی که تنها شم؟
نمی بینی که عمر من
مثه یه قصه کوتاهه
مثه یه قصه کوتاهه...

 



نظرات شما عزیزان:

bita
ساعت11:30---28 خرداد 1391
دوست عزیزم وبلاگت عالیه لطفابه وبلاگ من هم سربزن

مرگ نویسنده
ساعت11:19---28 خرداد 1391
سلام شما در این وبلاگ سه ماه است که لینک شدید و حالا مرگ نویسنده این وبلاگ که جوانی 17 ساله است ما برای این جوان مراسم خطمی برگزار کرده ایم و از شما دعوت به عمل می آید که به وبلاگ آمده و برای او فاتحه ای بفرستید با تشکر از شما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت